2 Ocak 2012 Pazartesi

Terk Etmek Ayrı Yazılır ~

Ben seni herhâlde hiç üzmemiştim,
Oysaki sen beni her hâlde üzmeye yeltendin...
Gitgide daha çok arzu etmiştim ellerini,
Ama şimdi git gidebildiğin yere kadar,
Ben artık yalnızlığı aldım koynuma,
Ne çok yanlış yapmışım öpmekle, koklamakla...
Ben, hoşça kal sözcüğünün bile ayrı yazılmasına karşıydım,
İçinde bu kadar ayrılık varken...
Ama ne yaparsın o da haklı ayrı yazılmakta,
Ömrü el ele geçenler bile günü gelince ayrılırken
Ve yan yana sözcüğü bile, bizim gibi ayrı olurken...
Yan yana geçirmeyi dilemiştim tüm ömrümü, baş başa,
Ama şimdi yana yana unutmayı yeğliyorum...
Hâlâ içimin yangınlarında köz gibisin,
Suskun bir hâl ala ala, bağırıyorum...
Hâlbuki ben her şeye rağmen seni severken,
Hal işte bu ki, ortada hiçbir şey yokken yine ayrılık...
Her şey bittikten sonra anladım, birçok “etmek” bitişik yazılırken,
Neden “terk etme”nin ayrı yazıldığını...

Hakan AKKIR & Ruhat Can SECERELİ

12 Ekim 2010 Salı 11.00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı